Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Mierea de pe muntele tău

Lui Dan Ştefan (28.03.1957 – 28.01.2016)

Doar zile ce spală omătul de anul trecut
sunt ca amintirea dintr-un sfârşit de ianuarie
când în preadulcele său,
nici umbră n-a mai rămas, nici povară,
doar îmbrăţişările tale ce-şi mai plimbă albul
pe degetele unui hău;
n-am amintiri,
le-ai luat să îţi faci din ele o scară
şi de acolo să-mi plângi
cu mierea de pe muntele tău.
***
Albastre, prea albastre privirile
ţi le adulmecam de departe
când îmi întindeau văile
mijindu-le şi ascuţindu-le dintr-o dată,
Mereu îmi încălzeai mâinile reci,
în oraşul acela unde
zăpada nu se topeşte niciodată.
***
Şi acum mai avem veghetori
care ne-au judecat dimineţile
îmbrăţişate pe la subsiori,
Mi-e dor,
mi-e tare dor de strânsura mâinilor tale,
care în zilele scurte
îmi spuneau poveşti de amor,
de tine omule, de tine să îmi cânţi
în cămăruţa aceea plină cu violete
din anotimpurile viorilor.
***
Doar zile ce spală omătul de anul trecut
sunt ca amintirea dintr-un sfârşit de ianuarie,
când îmbrăţişările tale îşi mai plimbă albul
pe degetele unui hău
ce-mi plânge toată mierea
de pe muntele tău.
***
© Ioana HAITCHI, 03.10.2016, Klausenburg
Foto: Josh Adamski
© Ioana HAITCHI -Copyright – Toate drepturile rezervate