Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

duminică, 27 noiembrie 2016

Respiraţie

E prea târziu pentru blândeţea minciunii,
pentru acea nemurire de gheaţӑ,
Te risipeşti mereu în ploaia aceasta prealeneşӑ
ascunsӑ de ceaţӑ.

E prea târziu sӑ mi te-aşterni peste creştet,
e prea târziu sӑ-mi vorbeşti cu limbile norilor
prin gheţari miluiţi, de o mie de ori
aceeaşi poveste.




Ȋmi şade în braţe bufniţa albӑ,
un pui înţelept ce-mi încӑlzeşte
la piept ochii nopţii. Mi-au rӑmas de iubit
doar cӑderile apei ce au ridicarea la cer,
doar inimi spӑlate, doar ele mai pot respira
cu uşurinţa unui rӑsӑrit.
Mi s-a fӑcut de trup, de inima ta de cӑlӑtor,
De oftatul acela, de istoria unui timp
Ce-şi ascunde regatul într-un zbor.

© Ioana Haitchi, 27.11.2016, Klausenburg
Foto: Michael Cheval
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate