Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 12 septembrie 2016

Mi-eşti drag, spre foarte drag, spre te iubesc

Mi-eşti drag.
Am încercat din răsputeri să scap
De tara sentimentului ciudat.
Te-am dat cât am putut de toţi pereţii
De toate gândurile ce mi te-au purtat.
N-am reuşit decât să-ţi fac
Un cuibuşor mai mare în iatac
În care beau până în zori petrecăreţii.


Mi-eşti drag, spre foarte drag.
În faţa casei pus-am ‘naltu’ prag,
Să nu mi-l poată trece nici măcar
Un călăreţ de soi, cu-armuri sirag,
Care-şi ascunde inima sub straiele tăioase,
Dar m-am trezit cu buzele-mi cărnoase
Că sufletu-ţi ating neputincioase
Şi pradă m-am lăsat, de dragul, drag.

Mi-eşti drag, spre foarte drag, spre te iubesc.
Nu ştie niciun architect
Să-mi construiască un lăcaş perfect.
Nu-i trebuinţă de-un muzeu fără statui,
Şi nici de-o mânăstire cu nebuni verzui,
Nici de-un palat cu turnuri, turnuleţe,
Din care doar domniţe şugubeţe
Să-şi scape ca din întâmplare,
Batistele-n livada cu gutui.

Ce-ar mai rămâne de nu mi-ai fi drag,
De n-ar fi drag spre foarte drag
Şi foarte drag spre te iubesc ?

Şi iar mi-eşti drag, spre foarte drag, spre te iubesc.
Mi-eşti drag. Îmi eşti.

© Ioana Haitchi, 23.01.2014, Klausenburg
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate