Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

vineri, 2 septembrie 2016

Iarna din flaut

În tine fiind,
în mine te caut,
Micşorată în frig
Cânt iarna din flaut,
Primăvara mă zboară
Spaţii goale cernind,
Trăind să mă doară
În mine fiind.
Mă văd, nu mă văd,
Mă simt, nu mă simt,
Mă arde, mă frige,
M-alint, mă descânt,
Ba e larg, ba e strâmt,
Mă duce, mă lasă,
Mă trece, m-apasă,
Mă sărută, mă urăşte,
Mă lasă, mă doreşte,
O sămânţă de înger
Se naşte hoţeşte.


În mine fiind,
În tine mă caut,
Mereu mă cuprind
În cântul din flaut.

Din vol. “Trepte

© Ioana Haitchi, 21.09.2014, Baden – Baden
Foto: Internet
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate