Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 12 septembrie 2016

Era într-o zi de joi, pe la Năsăud

Eu m-am născut într-o zi de joi, 
pe la Năsăud,
acolo pe unde Veronica Micle 
încă mai caută cioburi de luceafăr
prin monedele lui Constantin Moisil
şi generalul Leonida Pop,
fost şef al Cancelariei Imperiale Austriece,
a rămas sfetnicul de taină
al Împăratului Franz Josef I.


Şi bunicu’ mai are paşii pe drumurile acelea,
unde prieten de taină îi era George Trifon.
Să mi-o aduci teafără pe lume, îi spunea,
s-o pot boteza sub Patrafiru’ Greco-catolic,
fără ştirea activistului.

Era într-o zi de joi, cum îţi spuneam,
zi în care, de frica bunicului
s-au ascuns toate lighionele pământului
şi am putut glăsui prima dată în astă lume.

Acuma scriu şi m-oi duce pe la Năsăud şi mai încolo,
să îndrept crucile strămoşilor mei,
să beau o ulcică de apă din canta de lângă biserica de lemn
şi să spun o rugăciune.

© Ioana Haitchi, 12.09.2016, Klausenburg
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate