Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

joi, 4 august 2016

Gând

Ce bine că nu mai pot atinge timpul !
Puritatea aceea matură, biciuită mereu şi mereu,
a reuşit, nici acum nu ştiu, cum,
să mă treacă peste punţi o mie.
Un fel de “El Camino” în care zilele erau prea lungi
ori scurte infinituri aşezate pe hârtie.
Şi am ascuns şi am găsit o nouă poezie de demult.







Gând

Cu ochii-nchişi, cu mintea-n tâmple
Aştept ceva să se întâmple,
Dar toate sunt la locul lor,
Nici clipa nu mă mai înşală,
Iar ochii-mi plâng de oboseală
Şi ochii-mi plâng de dor.


Afară iarna este seacă
Şi fără tine sunt săracă
Şi-i frig şi toate o să treacă
În gând se simte iarăşi vara,
E ger în mine şi nu-i bine,
De trece noaptea fără tine,
De trece iarăşi seara.


Şi tot degeab-ar înflori
La geamul meu încă o zi
La capul meu zilele toate,
Dacă acum când te iubesc,
Buzele mele se-ofilesc
Fiindc-au rămas nesărutate.


© Ioana Haitchi, 07.02.1988, Klausenburg
Foto: Internet
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate