Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

vineri, 19 august 2016

Dependenţă

Mă răzvrătisem de Independenţă,
O domnişoară bătrână unsă cu toate alifiile.
În Dealul Feleacului, în punctul de control
Am deschis o florărie,
Fiecare tanc pe-un Pol
Să-şi cumpere o floare,
Iar sub autostrăzile din timpul războiului
Mi-am îngropat armatele, toate din Transilvania,
Atunci când am trecut la dependenţa de tine.




Clepsidrele, toate leneşe,
Cu firul de nisip mai gros decât mierea,
Mestecă sfătoase  şi oacheşe,
Căci în pacea aceasta dependentă de iubire,
Neînţeleasă pacoste, ce ştie şi ştie
Mărşălui peste lacrimi, peste suflete,
Mi-am îngropat armatele, toate din Transilvania,
Atunci când am trecut la dependenţa de tine.

© Ioana Haitchi, 19.08.2016, Klausenburg
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate