Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

miercuri, 10 august 2016

Buzele-corăbii

Dacă tot rupi secundele pe care-ţi scrie cu  “te iubesc”,
Să mi le faci braţe cu degete şi palme
În ele, toate iubirile mele să-ţi ghicesc,
Atunci când mă săruţi pe tâmpla unei valve.

Să mi te-adun, să mi te oblojesc nespus
În sprânceana  ta căruntă, ce treaptă e şi leagăn
Spre alte ceruri, sus, cu mult mai sus
De stelele din riduri şi din cearcăn.

Dacă tot rupi secundele cu “te aştept” , atunci să fie
Cu cioburi din apele sfinţite de săbii,
Să mi te pot respira când suspinuri o mie
Îmi săruţi cu ale tale buze-corăbii.

© Ioana Haitchi, 10.08.2016, Klausenburg
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate