Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

sâmbătă, 30 iulie 2016

Linişte

Mi te-ai agăţat în vele
Să-mi cutreieri porţile,
Să-mi omori morţile
Şi să-mi săruţi obrajii dintre aripi
În toate nopţile.
Ai alungat norii
De teamă să nu mă sărute
Pe catargele mute
Apele gri.
Îmi eşti deopotrivă
Hazard şi ursită,
Cea mai ordonată derivă
Într-o apă liniştită.

Din vol. "Lacrima I(c)oanei"

© Ioana Haitchi, 04.03.2015, Klausenburg
Foto: Sailing by lunar power – Guy Harvey
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate