Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

sâmbătă, 23 iulie 2016

De fiecare dată

De fiecare dată sfârşesc sărutându-ţi inima,
poate îţi mai iau din poveri
şi te fac mai uşor cu un suspin
sau poate mă rog şi induplec cerurile
să mi te mai lase în braţe,
să mă amăgesc că voi fi  sărutată.
Poate mă umplu de dorurile tale nesfârşite
să le scald în clipele curate din zilele ce vin
şi poate cine ştie, te mai cuprind încă o dată.

© Ioana Haitchi, 23.07.2016, Klausenburg,
dimineaţa foarte devreme când încă dormeai
şi ţi-am furat un sărut.
Foto: Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate