Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

joi, 7 aprilie 2016

Ridică cerul


Ridică cerul şi mă priveşte mai departe de ochi
cu degetele tale care-mi mângâie mările
în locurile în care iertările ni s-au oprit
şi pe liniile vieţii îşi trag sufletul.
Am obosit să ne prefacem că ne urâm,
am obosit.

Ridică cerul să ne recunoaştem inimile
şi mă iubeşte mai departe de ochi
în locurile în care toate rănile ni s-au oprit
şi pe liniile vieţii şi îşi trag sufletul.
Am obosit să ne prefacem că ne urâm,
am obosit.

Ridică cerul să ne recunoaştem poverile
şi mă iubeşte mai departe de ochi
în toate rănile în care mările îşi cer iertare
după ultimul potop.
Te aştept ca şi cum ai fi venit,
Hai să ne prefacem că ne urâm
iubindu-ne la nesfârşit.

© Ioana Haitchi, 07.04.2016, Klausenburg
Foto by Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate