Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

joi, 14 aprilie 2016

O mie de cercuri

 Dacă ar fi să măsor timpul în gesturi de nobleţe,
aş fi impardonabil de străveche.
M-ar recunoaşte numai pietrele
într-un prezent  sufocat de ziduri, monşer.
Şi-atunci ar fi mai înţelept
să trăiesc un sentiment necunoscut al speranţei,
o holdă ce peste creştet ar sta să-mi înflorească
luminând până deasupra norilor ce-o primenesc.
Şi stau cuminte,   
mă bucur de tot ce-a mai rămas din viaţă
într-o horă cu o mie de cercuri în care
de la dragoste şi ură, toate mi se împletesc.
Mă bucur mai mult decât mă doare,
trăiesc şi iar trăiesc.

Din vol. “Monşer”

© Ioana Haitchi, 14.04.2016, Klausenburg
Foto by Albena Vatcheva
© Ioana Haitchi –Copyright – Toate drepturile rezervate