Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

marți, 15 martie 2016

Iţig şi Kant

Prietenii poeţi mă salvează de neputinţe.
Când sunt supărată pe sudişti, mă alint cu Nichita,
da’ când mă supără neamurile, nu prea am unde să fug.
Mă uit la a şaptea spiţă din neam şi îl văd pe Iţig,
tot poet şi ăsta,
cum îşi scoate capu’ prin vene-poveţe
şi mi-l serveşte pe Kant.
Naiba să mai priceapă,
iar mă simt mai bătrână cu o tinereţe
şi mai bogată c-un amant.

© Ioana Haitchi, 15.03.2016, Klausenburg
Foto by Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate