Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

sâmbătă, 27 februarie 2016

Propunere decentă

Îţi propun să rămânem certaţi.
Împăcarea noastră, oricum nu durează mai mult de o zi.
Aşa, măcar ne putem privi
de la distanţa ce ne ţine legaţi.


Nu mai contează, dacă şi cine iubeşte.
Depărtarea noastră e mult prea profundă
pentru toată absenţa ce mă inundă
şi prezenţa ce mă goleşte.





Îţi propun o înţelegere strâmbă.
Prea multe fisuri într-o tăcere ciudată
pentru-a rămâne iertaţi viaţa toată.
Mai bine prieteni în umbră.


În loc de-o judecată dreaptă şi sfântă,
mai bine o decentă împăcare…
Şi îmi aduc aminte,
că-n ultima secundă
când am vrut să mă iau cu nemurirea la trântă
am câştigat prin neprezentare.


© Ioana Haitchi, 21.01.2015, Klausenburg
Foto by Ioana Haitchi
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate