Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 4 ianuarie 2016

Şi dacă începând de azi ai fi veşnic, ce ai face în zilele veşniciei tale ?

Am deschis acest subiect pe reţelele de aşa-zisă socializare şi m-am distrat copios !
Prima reacţie a fost a unei doamne foarte serioase, care mi-a răspuns, că “va educa lumea”.

Am zâmbit atunci când am văzut comentariul cu “i-aş educa pe alţii”. Mi-am adus aminte de unul dintre cei mai slabi colegi din anii de liceu. Abia ştia să vorbească. Profesoara de biologie l-a întrebat, ce vrea să ajungă în viaţă dacă nu învaţă şi a răspuns (n-am să-l uit în veci!): “Batăr director !”

Altă “astrală” îmi spunea, câte-ar face şi câte-ar drege în veşnicia ei.
Adecă, de cum ar ajunge acolo, va pretinde că ştie a iubi, că ştie a visa şi mai ales, va şti, ce e iubirea necondiţionată şi acestea fiind zise, vrea directorat astral !

Nimeni, da’ nimeni nu-şi închipuie că MUNCEŞTE într-o zi din veşnicia lui !
Visul de aur al leneşilor: o veşnicie leneşă ! De parcă Dumnezeu ar fi un leneş notoriu. Poporul ăsta e prea laic şi puturos pentru veşniciile harnice. Măi, da-i un lăudăros, de n-o văzut universu’ ! Vulgo ste’ cu coadă… ăştia când îi rost de huzur, ţup în astral !

Recunosc, la subiectul acesta, doamnele au fost experte. Ele săracele, sătule de huzuru’ mioritico-pământean din căsniciile lor, îşi doreau să călătorească fără viză, fără bani, all inclusive. Numai Florin Verdeş mi-a adus aminte de lumea cea harnică: “… apăi noa, Dumnezeu o făcut lumea în şapte zile, da’ uite, omenirea harnică, mai are un pic şi îi face praf lucrarea!… deci, şi omenirea îi harnică…”

Adică, cum ? Să ne pună Raiu’ la muncă ? Na, ia să văd, cine-şi mai doreşte să fie harnic în Rai ? Dăruieşti, cum să nu, da’ de unde dacă n-ai producţie ? Ah, producţia de mere va dispărea. Bun. Gata, ştiu ! Producţia de prune va creşte ! Şi producţia de pere mălăieţe !

Daţi-vă două palme cu iubire, dragilor ! În Rai se munceşte !

 Articol preluat de pe blogul “Vorbe faine din Ardeal by Ioana Haitchi”

© Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 08.06.2015, Klausenburg
Foto: Internet

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate