Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

marți, 12 ianuarie 2016

Iluzia începutului (fragment)

Am avut o vreme iluzia începutului în tihnă,
fără nicio durere se năştea începutul
şi fără ursitoarele gureşe, făcătoare de magii,
Te-am avut la căpătâi doar pe tine,
singurul care mă ştii
cu tot misterul ce ne cuprindea sărutul.

Am nevoie de tine în matricea nodurilor-ferestre,
în toate plugurile care ară cuibul zilelor-mirese,
ca să mă pot căţăra mai apoi pe vreme şi dintr-un salt,
să apuc de coarne trecutul şi să-l aduc la iesle.
Şi nu încerca să înţelegi, de ce adevărul te păsuieşte,
de ce îţi mai unge cu mir o altă poveste…

© Ioana Haitchi, 12.01.2016, Klausenburg
Foto: Vladimir Fedotko

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate