Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 14 decembrie 2015

Doamne, pentru sinele meu sunt a doua icoană

Doamne, pentru sinele meu sunt a doua icoană,
Fizic, nereuşită pentru unii,
Dar lacrimă ce-alină cuvântul pe o rană
Ori pumnul ce striveşte grăunţele furtunii.

Doamne, poţi să mă săruţi pe toate cuvintele,
Poţi să mă ierţi pentru tot ce n-am putut a spune,
Poţi să mă plângi, poţi să mă înduri, veşmintele
Îmi sunt povară şi bucurie peste lume.

Doamne, pentru sinele meu sunt a doua icoană
Şi nu ştiu ce amintiri lăsa-voi în colindă,
Las gândul cuvântului să cearnă,
Să te îmbrăţişeze şi-apoi să te cuprindă.

© Ioana Haitchi, 13.12.2015, Klausenburg
Foto by Ioana Haitchi

© Ioana Haitchi – Copyright  Toate drepturile rezervate