Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

marți, 29 decembrie 2015

Colindiţă

Mi s-a făcut un dor nespus de mine,
de mâna ce mă scrie fin,
Arcadelor, nuci verzi
le pun merinde,
iar ochilor treji
le închin o cupă cu vin.

Şi gândului nerostit,
în palmele mele
i se odihnesc tălpile
de-atâta soroc,
precum unui prunc
ce abia învaţă mersul pe stele,
îşi uneşte mările
cu busuioc.

Păsări albe
mai veghează ninsoarea,
devreme să-şi scalde
o nouă copilărie,
Pe fiecare piatră
e scrisă scrisoarea
fiecărui an
de pribegie.

Strămoşilor mei
o nouă colindă
cu mâna ce mă scrie fin,
arcadelor, nuci verzi
le pun merinde,
iar ochilor treji
le închin o cupă cu vin.

© Ioana Haitchi, 29.12.2015, Klausenburg
Foto: Ioana Haitchi – străbunicul meu, Alexandru Cheresteşiu

© Ioana Haitchi –Copyright – Toate drepturile rezervate