Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 9 noiembrie 2015

Patruş’opt

Patruş’opt de cercuri
Îmi învârt soarta,
Mă aleargă pe caii
Neîmpăcaţi cu moartea.

Şi tot în cercuri fierbinţi
Îşi ascut iatagane-iele,
Buturugi de arginţi
Să-mi răsucească în piele.

Patruş’opt de sfere
Mă iubesc cu noimă,
Îmi rodesc mistere
Cusute cu doină.

Paşii se aşază anume
După fiecare-nviere,
Îşi lasă urme
Să le fie repere.

Mai sărut stelele
Înainte de culcare
Să-mi boteze numele
Cu o altă cântare.

© Ioana Haitchi, 09.11.2015, Klausenburg
Foto: Kal Gajoum

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate