Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

duminică, 8 noiembrie 2015

Ignominie (Ignominia)

Mereu austeră, ai navigat
în marea mea care era lumea ta,
tot aşa cum ai distrus şi violetele albe  
pe care le-am semănat;
niciodată n-ai înţeles, nici nu te-a interesat,
doar ai căutat din inerţie să prinzi pasărea, să-i opreşti cântul,
potolindu-ţi setea de prizonierat,
fiindcă în ochii mei lumina ai văzut-o,
dar n-ai ştiut s-o citeşti niciodată,
ai ignorat chiar şi setea ce-am simţit-o
căci ai crezut că eram de apă.

© Cesar Curiel
© Traducerea Ioana Haitchi, 08.11.2015, Klausenburg
Foto: Internet



Ignominia

Navegaste siempre austera en mi mar
que fue tu mundo,
a la par de violetas blancas arrancaste
lo que yo sembraba;
nunca lo entendiste, ni te interesó tampoco,
sólo buscaste por inercia atrapar el ave, callar su canto,
saciar tu sed de prisionera
porque en mis ojos viste luciérnagas
pero no supiste leer nunca mi mirada,
ignoraste también la sed que yo sentía
porque pensaste que yo era de agua.

© Cesar Curiel

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate