Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

vineri, 13 noiembrie 2015

Cred că ninge cu prea multe ore pe secundă

Uneori, dacă renunţ la rugă,
nu e din lipsă de credinţă,
ci doar din teama de a nu greşi
atunci când cer şi nu s-ar împlini
a mea dorinţă,
iar mai apoi, fără să ştiu de ce,
de răul meu L-aş învinovăţi.

Aşa că nu mă mai întreb, de ce,
Mă las cuprinsă întru sine să mă vindec
De frica de a fi sau a nu fi,
Să-mi amintesc cum a simţi cu a trăi
mi-a fost din pântec,
iar mai apoi, fără să ştiu de ce,
cu binele acela m-aş reînlocui.

Atunci când te iubesc n-aş şti
din mine, cărei părţi să-i mulţumesc
şi nici nu m-aş lua la întrebări prea mult
să nu greşesc.

© Ioana Haitchi, 04.02.2015, Klausenburg
Foto: Internet

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate