Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Îmbrățişare (fragment)

Te-mbrățişez cu-acele gânduri ce iubesc,
F
ără vreo Ană-lacrimă în zid,
F
ără Manole-arc-mânăstiresc,
F
ără credințe care ne ucid.

Te vreau a
şa, în mine-mbrățişat,
S
ă mă cuprinzi, uman să te cuprind, să fiu,
S
ă mă aprinzi, purtată să mă las
În trunchiul nostru nezidit şi viu.
...........
Fără filozofii să te iubesc,
Îmbră
țişarea să mi-o port firesc,
De dragul meu
şi-al tău să mă trăiesc.

Din vol. "Lacrima I(c)oanei"

© Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 13.04.2014, Klausenburg

Foto: Internet

© Ioana Haitchi – Copyright  Toate drepturile rezervate