Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

luni, 10 august 2015

Mi-e dor

Pentru un suflet drag mie, Radu Botar – actor la “Teatrul de Nord”, Satu – Mare

Mi-e dor de pita făcută din sămân
ță veche, neatinsă de modernitate,
De cuptoru
de lut fără urme de călăi,
Pe coama cailor din vechea cetate
S
ă urc în vreme, să mă lupt cu zmei.

Mi-e dor de-o zam
ă de prune bistrițene,
S
ă mă sloboadă lin la spovedania din munți
Şi vinul limpede din damigene
S
ă-mi curgă peste dorul celor mulți.

Mi-e dor de-o bucurie f
ără de grimasă,
De sobele mocnind a dimine
ți,
Mi-e dor de
țigla veche de pe acasă,
Ce-mi aminte
şte de scripcari, petrecăreți.

S
ă fiu cu mine m-aş plimba o veşnicie
Şi aş trăi aşa cum sunt, mereu,
Mă lasă, dar, via
ța să îmi fie,
Ca s
ă îmi fiu, să pot fi eu.


Din vol. "Lacrima I(c)oanei"


© Ioana Haitchi, 14.08.2014, Clusium Napocensis
Foto: Radu Botar, "Bufonul Regelui"


Articol preluat de pe blogul "Vorbe faine din Ardeal by Ioana Haitchi"
© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate