Poezii Ioana Haitchi

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Cincopa Gallery

...

Poezii Ioana Haitchi

...

Sports

Totalul afișărilor de pagină

Imagini pentru teme create de Storman. Un produs Blogger.

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Copyright © Ioana Haitchi 2013 - 2016

Map Counter

Translations

FWT Homepage Translator

Ioana Haitchi on You Tube

https://www.youtube.com/c/IoanaHaitchi?gvnc=1

Ioana Haitchi on Pinterest

Persoane interesate

Most Trending

Sponsor

Recent comments

Popular Posts

duminică, 28 iunie 2015

Ploaie dulceagă


Piersici pârguite
mâncăm în scorburi de copaci,
iar sâmburii îi punem în scorburi,
ca să răsară în pomi fericire.
Mănânc, mănânci şi tu
şi zburdăm în copilăria noastră din adolescenţă.
Piersicile îmi umplu palmele
de-o lumină izbitoare
venită din înâlţimi adânci
să-mi lumineze ochii.
În mâinile mele strâng rodul luminii
şi-l prefac într-o ploaie dulceagă.
Buzele mele fierbinţi adulmecă,
degetele mi se-nfig într-un ocean lipicios şi dulce.
Ploaia de picuri dulci şi repezi se uneşte cu a ta
şi facem o palmă mai mare
din palma mea şi-a ta,
să nu se prelingă potopul dulce
dincolo de palmele noastre.
Apoi, uşor, cu buzele-mbibate de aromă,
o să sorbim lumina vie
din piersicile zemuind a fericire.


© Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 10.08.1985, Klausenburg
(Iunie 1986, publicată în rubrica, “Atelier literar” din Revista “Flacăra” sub numele de Ioana Pop)

(articol preluat de pe blogul “Vorbe faine din Ardeal by Ioana Haitchi”)

© Ioana Haitchi – Copyright – Toate drepturile rezervate